bloggandet, kanske kan göra mej stark?

Jag ska nu berätta. hur jag vill ha min såkallade "drömvärld/liv"ska vara då..

Jag vill att människor också ska se upp till mig.

och tycka jag är en bra människa.

tänk bara en bästa kompis liksom :)

jag vill att min familj ska må bra, och vara friska.. Love them forever <3

Jag vill också jag ska må bra, och få nåt som stärker mej. som tex. sång och musk. tänk så wonderfol liksom :)

Det är absolut inte så mycket jag kräver, för att få ett bra liv.

och jag tror att det finns möjlighet och underlag för det, men ett måste är nog att jag, JAG måste jobba på det. joo tyvär så är det nog. för att det ska bli bra så. Även att det känns hårt, så är det nog ett måste :)


Så om man sammanfattar denna lista i kort då.


* Kompisar! som ser upp till mej och bryr sej om mig.
* Elvira, Leon och Mats ska må bra <3
* Jag vill må bra
* Få nåt att göra, som gör så att jag brinner för det. och som får mej att vara glag och lycklig!!








och Jaha, hur ska mina kompisar vara då??


Dem ska vara älskvärda, och fina/snygga. och såklart snälla, och bry sej om andra och sådära :)


Och såklart ska vi kunna prata om allt :)


nhe.. men nu ska jag nog snart ta och ta tag i mitt liv, haha...


njääe.. inte riktigt, men lite kanske..

tänkte först lyssna på lite musik, å sen så tänkte jag gå till affärn och köpa godis.. :)



hahhaha.. lurade.. nej då, jag ska inte köpa godis.

Nåt litet kanske, men inte så mycket.


jag ska köpa prisettiketter hade jag tänk, och en billig penna me... måste ju börja med loppisen snart ju. det är inte långt kvar nu ju :) hihi...


Så goodbye på er då =)



See u soon ;)

Kommentarer
Postat av: Toady

Du ska inte vara så negativ om allting...

Se allt från den ljusa sidan, va glad över att du har en egen familj och att ni älskar varandra och att du värdesätter dig själv lite mera plus att inte se ner på dig själv..

2010-04-18 @ 18:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0