sen mat, och hemgång imorgon..

Japps..

snart mat, men inte riktigt än..


och jaha.. då gör jag ännu ett försök till en blogg då.. som jag ska hålla i schack, med uppdatering å så då.. mm..

och imorgon så blir det hemgång då.. har varit i Österbymo nu över helgen :) ganska mysigt!

Jag, Mats och barnen var i Linköping idag. kuligt värre. men det som inte var så skoj, var att jag inte fått pengar idag, som jag trodde.. Jävla försäkringskassan minst sakt då.. mm..

Å så var det Jakten på Julia idag igen ju :) härligt!!

Röstade som vanligt på Ellen, för tycker hon bara helt enkelt är bäst :)

Men många bra ju..

Frida ägde verkligen idag, haha.. joo..

Men det är ett mycket bra program, fast måste seja att förra programmet var bättre _*erkänna* :) hihi..


Puss puss på er alla där ute :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0